Morgonstund....

2010-09-18 09:26:11 Viktminskningen Kommentarer (2)

Sitter i all stillhet o dricker mitt morgonkaffe medans resten av familjen fortfarande sover:)
Har inga direkta planer för dagen utan bara ta det som de kommer, ev ner idag o städa lite på salongen efter att jag röjt ur ett rum i torsdags som ska hyras ut till en tjej o bara samlat allt i köket tills sambon kan följa med o få ner de i källaren....

Sista tiden har det varit mycket tankar o funderingar kring livet o åren som gått.... 1 år sen snart sen min op o det har hänt så otroligt mycket på alla plan sen dess...

Panikångesten o deprissionerna jag lidit av sen typ 97-98 år Nästan borta helt, har mina dagar ibland men vet idag hur jag hanterar det o håller mig till mitt positiva tänkande som verkligen gör underverk.

Träffar man på gamla bekanta idag så ser ju dom hur man förändrats o nästan lite konstig attityp mot mig.. innan va man ju den osäkra som kröp in i ett skal o inte knappt våga titta på folk... något stolt över mig själv idag kan jag verkligen sträcka på mig.

Ångrar jag min op??

Alldrig i livet att jag hade velat få den ogjord.
Vist e de inte alltid lätt att leva med de nya matrutinerna o behöva planera hela tiden, fast ett år efter idag tycker jag allt att det blivit lite vardagsrutin.

Svårast av allt e nog känslan med att koppla mig till mig... om ni förstår vad jag menar. Får inte riktigt grepp om den känslan o kan inte förklara.. vill så jätte mycket hela tiden, men inser ju att omgivningen jag finns i står på samma ställe.
Vet inte igentligen själv vad de e jag vill... knäppt detta blev nu.

Nu e de dax att ta tag i denna nya dag... kram kram 


Kommentarer:

2010-10-20 22:14:32

Vag tycker du om sveriges Största bloggerska?

Jo här snackar vi såklart om kissie!

Jag håller på med en grej på min blogg och jag vill se hur många dissar vi kan få in till kissie, så om du tycker samma som många andra så klicka in på min blogg och dissa Kissie !

Kram på dig

2010-11-13 17:02:56

ta en titt, http://eekk.blogg.se/2010/november/en-utmaning-1.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback