Måndag morgon

2010-05-10 07:29:16 Viktminskningen Kommentarer (1)

... o dax att ta lite nya tag för den nya veckan:)

Två morgon kunder idag, o sen bär de av en sväng till gymmet o träna lite...

Känner att jag verkligen börjar få tagit tag i motionen igen, igår blev det moptionscykeln hemma, lördags en promenad o förra veckan kom jag (vi) igång med gymmet igen... hat försökt att ge mig själv en mjukstart igen o de verkar funka:)

Vågen börjar visa - igen o allt känns bara fint när de gäller den biten:)

Har nästa mål jag ska nå som e -50 kg o de e inte så långt kvar dit, när jag e där ska jag boka in en ansiktsbehandling på 1,5 timme som belöning för mig själv.
4 kg bara kvar dit:)

Men man vet ju nte hur lång tid det tar eftersom jag stått still en månad o tom gick upp 1,5 kg, som viserligen har gått ner nu + lite till... tappat typ 1,5 kg på 2 dar nu så det känns som de gör en sprutt neråt igen o tänker verkligen motionera så mycket jag bara orkar nu när jag har medvind så blir man ju lite sporrad...


Har föresten slängt i lite färg i håret oxå...


Kommentarer:

2010-08-11 01:29:51

Hej!



Jag står i kö för en gastric bypass som kommer bli av ngn gång under hösten!

Jag undrar nu, hur hanterade du att vara nervös innan (om du nu var det)? Hur känns det efteråt? Har man mkt ont? Har du några tips/råd o dela med dig av?

Har läst lite tillbaka i din blogg också=) Kul att det går så bra neråt för dig!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback