Va skönt det känns...

2010-03-23 11:09:16 Viktminskningen Kommentarer (0)

Kommit hem från min förmiddags runda nu som tog 50 minuter o blev 5km lång... samma sväng som igår.
har ju varit lite slarvig med tränningen på gymmet ett tag nu så det känns kanon att iaf komma igång med lite promenader.
Måste börja planera veckans motions pass riktigt ordentligt nu o att det verkligen passar in i vardagen så det blir av oxå.
I morgon har jag min första kund kl 10 så då tar jag en extra runda till jobbet som tar 40 minuter att gå så vet jag att jag har det gjort o sen när jag slutar kan jag faktiskt gå bort till gymmet vilket inte liigger för långt bort.

Känner mig verkligen så jätte peppad att dra på ett kål med motion nu o ha hittat lite nya roliga bloggar som handlar just om träning,, äta rätt o gå ner i vikt.
Blir ju faktiskt väldigt peppad av att läsa lite bra bloggar på morgonen.

Heja mig Marita

Handlade lite kyckling på vägen hem nu inne på coop o blir det tillsammans med lite riven morot till lunch, sen ska det börja städas här...
Massa ny frukt har ja laddat på med oxå.
Vet ju hur dumt det blir med maten om jag inte planerar iförväg dag för dag vad jag ska äta.

Tyvärr blev det inställt med den enda kunden jag hade bokat idag, men det är inte mycket att göra åt... har som tur är lite mer jobbdom sista dagarna denna veckan nu:) så jag får tillbrnga lite tid nere på min älskade nagelsalong.


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback