Ta sig i kragen...

2010-04-12 12:05:38 Viktminskningen Kommentarer (3)

... När de gäller motionen, e de verkligen dax för igen.
Fattar inte varför jag har sååå svårt att få in de i vardagen igen, skötte mig bra ett tag när jag o kompisen sprang på gym, men nu känns det som om annat dyker upp hela tiden.

Men, men nya tag skadar ju aldrig o se till att få det gjort oxå... funkar en vecka två sen går det en vecka två innan jag kommer igång igen.

Så idag blir det nån timme ute i trägården där jag ska kratta o riva lite i buskar, skönt samtidigt att få njuta av de fina vädret.

Sitter med lite lunch här nu jag bara ska få imig sen är de dax att gå ut nu när solen ligger på oxå.

Denna lediga måndag är lite eller rättare sagt väldigt helig för mig att kunna gå o greja o fixa lite hemma o göra vad som faller mig in, behöver ha den här egentiden minst en dag varannan vecka.

Ha en bra dag...


Kommentarer:

2010-04-12 13:32:31

Tittar in en sväng =)

2010-04-12 13:32:49

allt bra? :)

2010-04-12 14:57:23

Åhh tack kul att höra!



Hoppas allt är bra med dig!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback