Funderingar...

2010-04-12 10:18:14 Viktminskningen Kommentarer (1)

... Finns de mängder av just nu.

Känns som lite stillestånd med nya mål i livet, förra året va de nått jag gick o väntade på hela tiden.

*klar med utbildningen

*Började praktisera naglar

*Skulle operera mig

*Starta salongen

 

Nu e de fixat allt o kunderna e på gång, vikten rasar neråt. Har liksom inget nytt på g o de får mig att bli tokig. Dax att börja sätta lite nya mål som jag vill uppnå, annars slutar man ju att utvecklas.

Vill ta tag i min mediala utveckling på allvar nu o börja gå lite mer kurser, känns som de e det som känns viktigast för mig just nu.
Ett lite mindre projekt jag har framför mig e ju att fixa o röja i trägården nu när värmen e på ingång.

Funderar oxå på om jag börjar bli lite själv fixerad... mår ju jätte bra av att få höra komentarer av folk jag inte träffat på länge om hur mycket man gått ner o viken skildnad de e på mig nu.

E de normalt isamband med stora viktminskningar eller e jag bara egoistisk, suger ju verkligen åt mig allt... jag som inte brytt mig innan står evigheter o fixar hår o smink innan jag ska utanför dörren, springer o byter kläder 100 gånger innan jag bestämt vad jag ska ha på mig...


De va bara lite av allt konstigt som rör sig i huvudet på mig


Kommentarer:

2010-04-12 11:22:29

Jag tror att det är helt normalt, du har ju gjort en sån stor förändring som du är nöjd med, då bli du glad av att höra andra hålla med :D


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback