Vikten...

2009-09-25 07:57:44 Viktminskningen Kommentarer (0)

Körde igång med lågkalorie diet i måndags som förberedelse för operationen den 12 oktober...

Funkat bra dom första dagarna o tappat 3,5 kg... går ju ganska fort o de e det som är meningen dessa 3 veckor innan.

Snabba kilon så att levern drar ihop sig för att undvika komplikationer under operation.

Värre e det med sluta röka... klarar det inte, vet inte vad jag ska göra.

Har hört att har jag inte slutat 2 veckor innan ska jag inte stressa upp mig för det utan fortsätta som vanligt bara, annars blir de för mycket slembildning om mabn slutar för tätt inpå. 

3 saken som skulle göras innan va att börja promenera en timme om dagen för att förbättra lungorna... 

Allt detta som sagt för att undvika komplikationer.

Bara längtar tills de e dax o få det överstökat, är så jädrar mentallt förbered för detta så jag bara vet att de kommer gå jätte bra.  


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback