Väntan

2009-09-29 07:02:47 Viktminskningen Kommentarer (0)

Nu går jag bara o väntar på den 12 oktober, känns som tiden bara segar sig... vill ju få min operation avklarad nu.
Har gått ett tag o varit jätte rädd, men det är som bortblåst all rädsla nu, bara jätte förväntansfull. Har bara fått positivt bemötande för detta sista tiden o hört berätelser av folk som gjort samma operation att det varit det bästa som hänt dom...

Har gått på diet en vecka nu som gett resultatet -2 kg, tycker att det inte är så bra men ändå 2 av 5 kg är ju avklarat som jag skulle tappa innan.
Anledningen till att jag inte gått ner mer är antagligen för att vi va bortresta i helgen o jag hade lite svårt att planera med rätt mat... men ny vecka o nya tag.
FROM idag tänkte jag testa bara pulver diet.


Ha en bra dag...


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback