Början på nått nytt...

2009-09-20 21:08:56 Viktminskningen Kommentarer (2)

Imorgon är det början på ett nytt kapitel i mitt liv.
Som jag sagt innan så har jag fått op tid för magsäcksoperation 12 oktober, 3 veckor innan måste jag gå på lågkalorie diet, blir typ pulver diet för mig.
Samt sluta röka 3 veckor innan... alltså detta är dax imorgon, känner mig väldigt mentalt förbered så hoppas verkligen det ska gå bra.

Kommer nog ha min blogg lite för att ventilera tankar, känslor o händelser omkring min kamp mot övervikten.

Ska ta lite kort i kväll på mig, lite att jämföra med på vägen mot ett smalare liv.

Håller alla mina tummar, laddar mig full med motivation o styrka för at få ett så bra resultat som det bara går av detta.... nu är det slut på gammla tider, o vet att hela familjen kommmer bli drabbad, men dom är med på detta.




Kommentarer:

2009-09-21 06:56:01

du fixar detta ... måste bara tro på dig själv som vi andra gör ...

2009-09-21 12:23:06

Hej Marita

Jag ´ramlade in här när jag satt och läste Miillans blogg.Att jag följer henne beror på att vi bor och har bott grannar med hennes föräldrar sedan 1979.

Och nu valt att följa henne genom livet med adhd och småbarnmamma och allt däromrking.

Jag ser att du ska göra en magsäcksop vilken typ ska du göra för gott eller med "snöre"? Jag har många kilos övervikt och har funderat på det i många år men är för feg tror jag.

Jag har också börjat med blogg om du vill följa mig så har du adressen här min dotter heter Sandra och står som länk hos mig.

Jag återkommer, Annelie // Thibia


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback