Vanlig mat igen....

2009-10-28 12:56:28 Viktminskningen Kommentarer (2)

Äntligen är tiden med bara soppa o flytande förbi, idag får jag börja äta lätt tuggat

Frukosten idag var helt gudomlig, låter lite simpelt kanske men guuud vad gott det va:)
En halv knäcke macka med leverpastej o 1 dl filmjölk

Mellanmållet sen blev 1 dl havregrynsgröt

Nu håller jag på o lagar lunch o det är det bästa av allt... Spaghetti o köttfärssås
Kommer äta det både till lunch o middag....

Snart ska det njutas ordentligt, ha en bra dag...


Kommentarer:

2009-10-28 19:33:50

Tack så mycket :D ja den är riktigt härlig :)

2009-10-28 23:36:30

Svar : Jag missade visst en av dina kommentarer om mitt hår. Tack så mycket! :) Det värmnde :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback