Ny vecka ...

2009-10-26 13:50:05 Viktminskningen Kommentarer (1)

O vågen visar -11,5 kg

Känns ju otroligt att det går neråt sååå snabbt, man hinner liksm inte med riktigt själv


Vad äter jag under en dag?

När jag vaknar: typ 1 dl nyponsoppa eller filmjölk
För att få lite snabb energi.

Frukost: ca 1,5 timme senare... 1 dl välling

Mellanmåll: Kan bli typ 1 dl drickyoghurt eller lite mosad banan, eller lite kräm utspätt med mjöjk

Lunch: 1 dl soppa

Mellanmål igen:Hoppar över det ibland) 1 dl Filmjölk

Middag: Återigen 1 dl soppa


Så kan det se ut på en dag ungefär.
 O känner att det är alldeles tillräckligt.
Visa dagar får jag inte enns i mig allt detta

Nu på onsdag ska jag få börja äta lätt tuggad mat... middag då är redan bestämt att jag SKA ha
spaghetti o köttfärssås *längtar*


Kommentarer:

2009-10-27 09:52:44

vad härligt att det går så bra för dig med vikten.

Jag tränar & tränar så jag hoppas snart det ger någon form av resultat :)

Vad använder du för gele?

Kram Yvonne


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback