Vikten

2009-11-09 12:52:18 Viktminskningen Kommentarer (0)

Fortsätter givetvis att gå neråt, kanske inte lika fort som i börja men neråt iaf...
Vågen isar nu -15.1 kg, o det är ju synd att klaga eftersom det inte ens gått en månad sen jag opererades.

Börjar nu verkligen inse att jag är på väg mot ett smalare o lättare liv, den lyckan man känner är så gott som obeskrivlig.

Har dom senaste veckorna hållt mig borta från all godis, läsk o ute mat som det blev en hel del av innan.
O det bästa med allt är ju att jag inte enns saknar det... Men måste ändå erkänna att i fredags sa jag till min sambo att vi faktiskt kund köpa pizza till middag, kan ju inte få i mig så mycket så bara jag smakar en liten bit.
Bästa med detta va att jag tog en liten bit... satt o tugga , tugga o tugga... fick ont i magen o i fortsättningen kan dom behålla sina pizzor för sig själv. Inget för mig mer det, men nu har jag ju testat iaf *ler*

Sattsar nu på att dra 10 kg tills nyår, se om det är för stora mål eller om det funkar

Tänk att sitta där o fira nyår 25 kg mindre

Kan ju gå eftersom om 2 veckor kan jag börja träna lite oxå efter att jag varit på mitt återbesök på sjukhuset o dom sett att allt läkt som det ska *längtar efter gymmet nu*



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback