Totalt...

2009-11-02 07:08:15 Viktminskningen Kommentarer (2)

... Har jag nu tappat 13,3kg

Denna veckan har det gått extremt sakta med viktnedgången,
snacka om att behöva ha tålamod, o det har jag ju ingen överdrift av precis.

Sen är det ju faktiskt bra kanske att det inte rusar ner för fort.
Så jag ska vara nöjd med det lilla.

Det verkar lite som det går snabbare en vecka, sen mindre nästa.
Om det fortsätter så så har jag ju veckan framför mig där det sticker iväg lite mer nu *hoppas*

Har 2 nagelkunder nu på förmidaggen som jag ska ta tag i, härligt värre det.


Ha en bra dag... kram kram


Kommentarer:

2009-11-02 13:53:17

Oh herregud, Marita!

Jag langtar efter att fa se lite bilder snart!

Va skont att allt har gatt bra!



Saknar mina naglar! Kvaliten ar inget vidare har :(



2009-11-09 10:57:28

Tack, och lycka till Kram Madeleine.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback