Kul när det händer nått...

2009-11-17 08:00:54 Viktminskningen Kommentarer (2)

Nu börjar det bli lite rullning på saker, så skööönt

Vågen visade i morse -16.8 kg... blir bara mindre o mindre
Börjar vänja mig ganska bra nu 5 veckor efter operationen med nya matrutiner o den lilla mängden som jag kan äta, super skönt är det
Har desutom kunnat börja plocka fram mindre kläder ur garderoben som jag kommer i nu
LYCKLIGA JAG

Känner ett sååå enormt behov av att få börja träna nu så jag blir nästan tokig snart, men en vecka o två dagar kvar till mitt besök i Värnamo där dom kollar att allt läkt bra o jag kan köra igång.

Men tror jag ska ner till Nautilus nu i veckan o lösa ett nytt årskort så jag kan börja med löpbandet lite försiktigt iaf, ta lite promenad där tillsvidare är ju bättre än ingenting.

Ha en bra dag...


Kommentarer:

2009-11-17 16:59:44

GRATTIS! Härligt att höra att det går så bra...

Ha en jätte bra eftermiddag/kväll.



Själv så ska jag in och handla mera geleer av märket Fantasy. Just love them!

Kram Yvonne

2009-11-17 17:15:05

Grattis =)

Vad fick du betala för en sådan operation??


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback