Målvikt till nyår...

2009-12-31 14:05:56 Viktminskningen Kommentarer (2)

Har satt upp ett mål till nyår med vikten som jag faktiskt inte trodde jag skulle klara av eftersom
det börjat gå saktare sista veckorna...

Ville nå en viktnedgång på -26,5 kg

Sista veckan har det satt fart neråt rejält o när jag vägde mig i morse visade vågen -26,9kg

Känns helt JÄVLA fantastiskt,
 fattar ju inte liksom att jag är nästan 27 kg mindre sen i mitten på oktober


GOTT NYTT ÅR på er alla mina läsare av bloggen...

Idag får vi lite gäster som vi ska laga lite god mat med ihop o skaffa sig en lagom fylla
Kommer bli super nice.


Kommentarer:

2010-01-02 05:26:07

Hejsan!

Jag är oxå utbildad nagelterapeut och arbetar med Light Elegance! Vilket märke jobbar du med?

Grattis till viktnedgången och din operation! Själv så gjorde jag min Gastric Bypass operation den 31 Augusti och har redan gått ner 26 kg. Det känns otroligt! Hur mycket vägde du innan operationen? Jag vägde 106,5 kg... Ha det bra, hoppas du hör av dig. Å lycka till framöver! Mvh/ Ann-Louise!

2010-01-04 08:13:12

Grattis, du e så himla duktig.

Härligt att det går så bra.

Vill önska dig en god fortsättning på det nya året.

Kram Yvonne


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback