Dax att skriva av sig lite igen...

2009-12-09 07:28:04 Viktminskningen Kommentarer (3)

har ju som sagt var inte varit någon överdriven aktivitet på min blogg dom sista veckorna,
men hoppas på att det släpper snart igen.

Vikten fortsätter neråt -22kg visade det i måndags *lycka*

Nu börjar man verkliogen komma in i rätt rutiner o det känns inte jobbigt med dom små portionerna man äter, bara ta god tid på sig o tugga ordentligt så njuter jag på ett helt annat sätt av maten jag äter.

Känns helt ok o vet att detta kommer vara hållbart i längden oxå.
Oftast försöker jag sätta mig o äta framför daton eller nått bra på tv om jag är själv hemma så jag är fokuserad på nått annat samtidigt så stressar jag inte i mig lika fort.

Kläderna börjar bli stora o har fått plocka fram lite nytt som legat i skåpen som jag inte har kommit i på JÄTTE länge.
Fick 2 stora papperpåsar av tröjor an söta Becca, en storlek till ner så sitter dom bra, det känns ju inte överdrivet kul att handla nytt nu när man kanske inte kan använda det så länge, mest utslängda pengar så det kommer komma till jätte nytta.


Är på väg med Becca ner till Nautilus om en stund, hon plockar upp mig hemma strax efter 8 när hon lämnat sina kids på dagis, blir premiär där idag.
Har ju pratat ett tag om att komma igång där men det har hänt så mycket annat sista tiden så det har bara inte blivit av... i fredags va jag iaf o löste ett årskort där så nu är det äntligen dax.

Sen sitter jag med nagelkunder fram tii 7 i kväll ungefär.
UNDERBART

Idag åker vågen undan o funderar på att inte väga mig innan julafton, springer ju på den fortfarande några gånger under dagen, blir lite tokig på mig själv.

Vi åkte en sväng till Borås i helgen o hälsa på mina föräldrar + Carola
Lite kul att se deras reaktion om att jag gått ner, dom har ju ändå inte träffat mig sen operationen så det blir nog lättare o se om det hänt nått då... själv märker jag ju ingen större skilnad men man tycker ju att när man paserat -20 så borde det ju synas.


Salongen rullar på o kunderna dyker upp sakta men säkert, inne på vecka 3 där nu... känns underbart


Nu är det strax dax att palta på sig o komma iväg, ha en underbar dag....


Kommentarer:

2009-12-09 09:21:52

Vad roligt att det rör sig framåt med salongen :)

Har du lust / tid att kanske ta en fika med mig och Alicia när du ändå är i Borås?

2009-12-09 10:11:43

aha oj, nu såg jag att jag läste lite fel :) Jag trodde att ni skulle åka till Borås i helgen.



Hör av dig nästa gång ni åker mot borås, hade varit kul att se er.

2009-12-09 13:48:57

Äntligen lite blogg igen!

Kul att det går bra med salongen och likaså med hälsan! Kul att det går neråt, jag kämpar med :) - 8 än så länge och mer ska det bli!



Fin layout på bloggen med! Känner igen bilden där uppe och saknar naglarna varje dag! Här är det så dålig kvalité och ingen idé :)



Kram


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback