Ont i hjärtat...

2010-09-16 18:18:47 Allmänt Kommentarer (1)

... Gör det när älskade dotter åkte iväg idag igen, känner mig så ledsen o rastlös så jag inte vet vad jag ska göra.
Varför???
är ju van vid att hon pendlar mycket mellan Tranås o Borås, men känns lite extra mycket denna gång, eller kanske att jag tänker på det mer än jag brukar göra.
har haft några super mysiga dagar nu o har verkligen njutit för fullo...
Men typ 3 veckor kvart till nästa gång *suck* undra hur länge det ska vara så här.

Kommentarer:

2010-10-22 22:06:16

Åh vilken fin blogg du har :) blir avis :D

super gullig :)



Hehe kolla in mitt inlägg om dåliga hårdagar, jag ger massa bra tips :) Hehe måste nog börja följa din blogg, så otroligt fin, jag menar det verkligen :)



Kolla gärna in min, vem vet den kanske är något för dig :)

Ha en bra kväll kram på dig!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback