Sjuk...

2010-05-20 09:34:39 Allmänt Kommentarer (0)

Har haft oturen att åka på en förkyldning i helgen, kändes som att de inte vart så farligt o jag nog skulle kurera mig o bli bättre på några dagar...
men där bedrog jag mig eftersom igår så har de satt sig i lungorna o vakna i morse o mår riktigt pissigt.

Tur i oruren så hade jag bara en kund inbokad idag som själv ringde i går o ändra tiden eftersom hon satt hemma med sjuka barn o inte kunde komma.... för övrigt idag så skulle jag gått på massage i morse vilket tydloigen inte e så bra när man e sjuk så de ändrades till nästa vecka o tandläkartiden jag med hade skjöts på oxå...

Så nu händer det typ inget idag förutom att jag kommer liga på soffan o tycka lite synd om mig själv *suck*


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback