Ledsen...

2010-05-28 08:51:46 Allmänt Kommentarer (2)

... Blir jag när jag hör att dotter inte mår så bra, folk som hon tycker behandlar henne orättvist o en del eller en person som hon e enormt besviken på...

Dessa andra två vet hon nog att dom inte vill henne nått illa utan som dom sagt till mig älskar Amanda över allt annat här på jorden, tror hon vet de innerst inne, men vet ju hur de e om maninte ligger på topp så tolkar man saker på ett annat sätt.

Hur kan man inte låta bli att älska henne som e världens sötast e min åsikt iaf, o vet att dom som står henne nära tycker som jag:)

Sen finns de folk jag inte lägger ner nån energi på alls att komentera ens... inte värt de.

Om du läser detta amanda så vet du att vi e en hel drös som finns här för dig oavsett vad som händer o sker

Älskar dig massor


Kommentarer:

2010-05-28 13:30:45

Sv: Okej dit var det dessvärre lite långt för min del :-) Såg dina bilder i ett inlägg längre ner och naglarna var jättefina!! :)

2010-06-10 12:00:14

Tack mamma för kommentarerna. Jag älskar dig och saknar dig oxå längtar tills på söndag känns tomt utan er alla i Tranås börjar längta hem (L)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback