Förvirrad....

2010-05-26 10:01:52 Allmänt Kommentarer (0)

... Känner jag mig just nu,vet inte riktigt varför men så e de iaf.

Omen vecka får jag nycklarna till min nya lokal jag ska flytta till, helt otroligt underbart o spännande... sen undrar jag ju om jag tagit mig vatten över huvudet o verkligen kommer få igång allt jag vill så de blir så bra som möjligt, men bara bestämt mig att de ska gå:)
Så håll tummarna alla för mig.
Man e som sagt aldeles ensam om o ta alla beslut, tusen o åter tusenfrågor som snurrar i huvudet, e ju liksom inte den somsnackar om allt som bekymrar mig med folk, o bara kämpar med att få de att fungera.

Vill så otroligt mycket just nu men de finns saker i livet som kan sätta stopp för drömarna.
Tror inte de finns nån i min vänskapskrets som verkligen vet hur jag känner o mår inför allt just nu... men de kommer o lösa sig, e ju den inställningen som får mig att kämpa vidare.

Vem fan e intresserad av mitt nagleri o vad jag ska sälja o hur mycket jag behöver sälja, hur man får mer kundert, bla, bla, bla o så vidare.

O framför allt när man kan börja plocka ut lite lön så man har några pengar privat oxå, just nu kan jag inte göra ett skit o lever på min kära sambo som tack o lov har inställningen att vi överlever så länge vi bara tar de VÄLDIGT lugnt med utgifter... folk tror nog att vi badar i pengar men så e de absolut inte... tvärt om,vrida o vända på varje kr, leta efter extra priser för o spara lite... men vi e ju inte domsom säger nått utan tror verkligen de kommer o vända snart, har ALDRIG behövt förlita mig på nån annanekonomiskt innan.

De e ju baksidan av att starta upp ett eget företag att de tar ju verkligen ett tag innan pengarna börjar rulla på.


Skulle nog behöva sätta mig en dag eller två o bara gråta så alla spänningar o orosmoment släpper lite, skulle nog vara väldigt skönt.
men kör på med min positiva anda som man kommer väldigt långt på.

Undrar ibland oxå om jag gör ett tillräckligt bra jobb med naglarna eller om jag bara e kass o därför som en del inte kommer tbx, något jag tänker mycket på.... vet ju att massa kunder bara e tillfälliga som bröllop o annat kul att bara testa till...

Har varit en aldeles för lugn vecka nu på salongen så jag har funderat aldeles för mycket på allt omkring, inkomsterna e ju inte riktigt vad jag väntat mig denna veckan som de i vanliga fall brukar va fullt upp.

Vet att de kanske inte e världens bästa ställe här att skrva av sig, menbara måste få ur mig en deltankar.

Vikten går iaf neråt o -48kg nu

Ska strax iväg o klippa mig o färga håret

Ha en bra dag


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback