Tisdag....

2010-03-16 13:38:44 Allmänt Kommentarer (1)

.... Sitter o latar mig vid daton lite.

Har varit nere på gymmet en sväng oefter det kom söta Becca med in på en kopp kaffe. Satt o snacka en stund om allt mellan himmel o jord.
Röjt lite med disk i köket o borde köra ogång o städa lite till, fast jag har fastnat o kommer inte riktigt igång.

Snart daxatt göra ett riktigt ryck här, slänga på lite bra musik funkar alltid.
Måste ju erkänna att jag känner mig lite lat idag, men det ska bli ändring på det strax omen stund :)

Helt enkelt så att jag kommit in i en period jag tänker alldeles för mycket o då får jag inte riktigt tagit tag i nått annat....

Dax att kolla vad jag har för bra att lysna på o göra lite nytta här innan gubben kommer hem frå jobbet.


Kommentarer:

2010-03-16 14:06:24

Hej!

Kom in här via bloglovin och fick synd på att du är nagelskulptris. Nyfiken som jag är undrar jag lite om du har några tips till någon som är lite sugen på att kanske utbilda sig till något inom det området. Någon speciell utbildning eller så?

Har varit sugen på att gå en sån utbildning men har aldrig riktigt fått grepp om utbildningar mm.



De naglar du visar upp här på bloggen är verkligen jättefina. :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback