Promenad idag...

2010-03-22 12:25:15 Allmänt Kommentarer (4)

Vart ute o gått med Becca nästan en timme nu i förmiddags... gud vad skönt det känns när man kommer hem, nästan sån man kan ta en runda med gubben oxå när han kommer hem o middagen är avklarad:)

Man får verkligen en riktig energikick av att komma ut o njuta lite, inte alls samma sak som att traska på löpbandet nere på gymmet.

Nu ska jag ta tag i lite städning här hemma, disken är redan avklarad så de e dax för att börja sortera in allr vi handlade i Ullared som fortfarande ligger i högar på vardagsrumms golvet..

Tror Marita börjar lia av lite vårkänslor, hoppas detta goda håller i sig:)


Kommentarer:

2010-03-22 12:59:34

sv: åh, tackar tackar! :) Detsamma :)

2010-03-22 13:41:41

Tack så jättemycket :)

och detsamma till dig :)

2010-03-22 14:19:45

Jag kommer ju inte känna igen dig när jag tittar in på salongen när jag kommer hem! :)



Härligt för dig! :)

2010-03-22 14:30:21

Sv: tack för titten!

Vad tjusiga naglar du gör förresten :) Blir sugen på att fixa mina egna igen, men går inte riktigt ihop med min lilla.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback