Dåligt med uppdatering

2010-04-18 11:34:34 Allmänt Kommentarer (1)

... har de varit dom senaste dagarna.

 

Mässan gick skapligt igår, hoppas på lite nya samtal med inbokningar.

Vaknade imorse o kände mig på top, vart på väg o skulle träna idag, när jag varit vaken typ 2 timmar känner jag ett illamående o magverk som kommer smygandes, vet inte om de e magsjuka på g eller bara för att jag har min mindre trevliga vecka.

 

Så nu har vi varit på min salong o lämnat av grejorna jag hade med på mässan, handlat o resten av dad blir de soffan för hela slanten, mår ju jätte konstigt

*URSCH*

Har lite nya planer på g med min verksamhet som jag går in närmare på när de e 100 klart att det blir så
Är ju sååååå spännande tycker jag:)

Ha en bra dag


Kommentarer:

2010-04-21 07:38:59

Tack så hemskt mycket!

Vad glad jag blev! =)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback