Måndag igen...

2009-09-28 07:16:46 Allmänt Kommentarer (2)

Fasiken vad veckorna går fort.

Vet inte vart dagarna tar vägen, va i Borås en sväng ihelgen o hälsade på Carola o mina föräldrar.

Körde fredag eftermiddag o hemma lördag kväll...

Lördagen försvann ganska snabbt eftersom vi va på livsstilsmässan på Grand hotell o sen va det bara en snabbis på lite kaffe hemma hos mina föräldrar.

Känns som det va evigheter sen jag han umgås med Carola lite så det va riktigt nice att vi bestämde oss för att köra på fredagen redan o sova över hos henne.

Bara kunna sitta hela kvällen o bara snacka lite skit o umgås.



Kommentarer:

2009-09-28 07:49:03

vassego här kommer kort nr 25 ...



Tidigare erfarenheter hjälper dig att fatta mentala beslut.

Dina tankar är rena och du är fokuserad på ditt slutmål

2009-09-28 07:50:44

känns det bättre efter healingen du fick av mig ?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback