Gårdagen...

2009-09-20 09:41:14 Allmänt Kommentarer (3)

Vilken dag det va igår....

3 medium från Borås kom hit vid 11 tiden igår, dom skulle ha sittningar med oss plus en del av våra vänner här.

Kikki hade sittningarna o Johan och Lennart kollade vårat hus, lite intressant att se om något av det vi kännt stämmer... grabben har ju inte kunnat sova i sitt rum själv på jag vet inte hur länge, plus att han pratat om saker han ser så länge jag kan minnas... men när man inte *ser* själv kan det ju vara så lätt att man säger till ett barn att det är fantasin som flödar, vilket jag alltid beskylt honom för.
Men nu fick dom ju fram precis det han pratat om...

Fanns en man här i huset som försökt få kontakt med grabben eftersom han är väldigt *öppen* hela tiden.
Den här mannen har mestadels hållt hus i grabbens rum + gått runt o försökt få kontakt med mig genom att ta på mig... vilket jag kännt av genom att något smekt mig väldigt ofta i håret.

iaf så när grabben kom hem på kvällen innan utdrivningen så ville dom prata med Alex om vad han känner o ser för att han ska förstå att han inte är *knäpp* på nått sätt... vi sitter alla i köket o Alex står mot diskbänken o lutar sig, när han helt plötsligt börjar flaxa med blicken, guggar med huvudet o helt plötslig faller ihop.

Johan en av mediumen lyckats fånga honom... sätter han i knätt o får honom att komma tillbax.

Jag blev så satans skrämd o rädd för vad som hände... dom taladse om att en ande tar över kroppen o suger ur alla hans energi.

Men vet ju att han är i goda händer hos Johan o Lennart som tar med grabben in i vardagsrummet o pratar o förklarar vad som hände o se fick han healing.

Grabben går som sagt vidöppen hela tiden o drar till sig energier från andevärlden som söker kontakt... men han vet ju inte hur han ska tackla detta.

Rättare sagt så är han tydligen andligt utbränd vilket förklarar mycket av hans ständiga trötthet o annat i hans beteende. Men nu har han fått lära sig hur han stänger ner o måste hålla det så ett bra tag tills han är mogen att utveckla sin medialitet.

Vi fick vara med o grabben fick hjälpa till på en andeutdrivning uppe på sitt rum. Han såg tydligen hur manen som varit här gick över till andra sidan o vinkade till honom innan han försvann.

Mannen som varit här var platsbunden o va han som byggt huset i början på 1900 talet o hade inte förstått att han va död... jobbigt kan jag tänka mig att det springer folk i hans hus som bara ignorerar honom o han inte vet själv att han är död...

Har verkligen fått mer bekräftat att det finns nått efter döden.

Själv fick jag föresten kontakt med 4 döda anhöriga med vägledning under min sittning jag hade med Kikki under dagen.
Är så supertacksam för att dom kom.

Vilken dag alltså.... hoppas det lugnar sig lite nu o grabben kan få lite ro.


Kommentarer:

2009-09-20 09:59:21

sv ... dagens kort...

nya insikter ger dig lösningar.

Meddelande kommer till dig på något oväntat sätt och ditt medvetande expanderar...



detta stämmer väl verkligen in just idag med tanke på vad du fick till dig igår

2009-09-20 11:18:45

GRATIS! Har precis lagt en beställning på GratisMode, på 1000 kr, på Bianco, och jag har varit medlem i endast 5 dagar! Bli medlem via mig så får du ytterligare 10 poäng utöver dom 50 man får när man registrerar sig.

http://www.gratismode.se/?c=13063

2009-09-21 14:06:14

Gu vad spännande, och vilken tur att grabben nu får ha rummet ifred :) Kram kram


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback