Äntligen händer det nått....

2009-09-02 11:08:29 Naglar & Smink Kommentarer (3)

Har varit på möte med Arbetsförmedling o försäkringskassan....

Nu är bollen äntligen i rullning.
Ska in med papper för att ansöka om starta eget bidrag, f-skattesedel o hoppas nu på att max 2 månader så kör jag igång på heltid.

Ska sätta mig nu o ringa runt salonger i stan för att kolla upp intresset med att hyra in sig.

Leta upp en skola där jag kan gå en bra dekorationskurs.
Behöver lite mer kunskaper där, känner att jag faller lite eftersom jag bara testar mig fram själv.
 Vill ju  lära mig lite mer proffisionella dekorationer.

Känner mig verkligen på topp idag...

Gjorde naglar på dottern i går kväll föresten....

Dålig bild som vanligt, men får duga.






Svart franskt med svart o vitt glitter i o sen lite silver stjärnor....



Ha en skön dag....


Kommentarer:

2009-09-02 11:17:54

Åh va fint :D

E.K
2009-09-02 12:52:33

Snyggt det blev :)



Vad roligt att det rör sig framåt nu, Hoppas du får igång något eget snart.

2009-09-03 14:00:04

Håller tummarna för er BÅDA!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback