Ny vecka..

2009-04-20 10:16:32 Allmänt Kommentarer (1)

Då sitter man här igen o det är måndag, förstår verkligen inte vart tiden tar vägen.
Bara en vecka kvar till grabben fyllrer 15 o tösen två veckor senare 18 ... jisses vad dom är gamla.

Har senaste dagarna fått leka med lite färggeler på mina kunder, super super kul o göra lite annat. Är ju inte världs skicklig direkt *ler* men träning ger färdighet sägs det ju.









Här är några av mina första färgdekorationer jag åstadkommit.......



Idag är det lugnyt med nagelfixande o ska hjälpa gubben måla lite lister som ska upp på vägarna i vårat hall renoverings objekt, sen är det bara lite  slipning o lackning av golv o trappa kvar så ska det ju vara klart sen.


Alla andra rum jag tänkte vi skulle fortsätta med sen får vänta några veckor, ska bli så skönt o bara kunna göra ordning omkring sig o roa sig med lite annat än renovering ett tag.


Helgen som kommer åker jag till borås o stannar några dagar där med Amanda, firar Alex o sen bara umgås lite med familj o vänner.

Blir säkert en massa fika med Carola givetvis *ler*

O skulle träffa Marianne på måndagen nere på stan, är ju hur länge sen som helst sen vi sågs.

Kaffet står o väntar o sen en liten stund framför tvn med våra bästa år innan jag får se till o få tummen ur o börja måla lite.


Kommentarer:

2009-04-27 07:23:08

Tjusigt


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback