Amanda kommer hem idag....

2009-04-21 08:26:42 Allmänt Kommentarer (2)

I kväll ska vi köra ner till Jönköping o hämta hem tösen i några dagar, sååå skönt att få umgås med henne lite.... *ler* får ju hoppas att hon har lite tid över för sin mamma o inte bara är i väg med sina kompisar.
Fast imorgon sätter vi oss ett par timmar o fixar lite naglar på henne så då har hon ju inget annat val än att stå ut med mig en stund.

Kännt mig så tröt o haft ont i magen ett par dagar nu, hade varit riktigt nice o sovit lite längre i morse. Gick ju upp med gubben vid sex o drack lite kaffe innan jag skulle fixa ordning mig för första nagel kunden, kl 7 kom ett sms att tjejen som skulle komma p morgonen va sjuk *suck* inte mycket att göra åt men nu va det ju försent att lägga sig igen, funkar ju inte somna om efter 3 koppar kaffe tyvärr.
Har dock varit duktig redan o varit uppe o dammsugit i salongen, slängt på lite tvätt o nu dra en runda med damsugaren här nere.
Skönt att få städat lite....

Kännt sånna kramper i ryggen några dagar oxå så när städningen är klar MÅSTE jag komma i väg på en promenad här på förmiddagen, passa på o handla lite samtidigt.

Kommentarer:

2009-04-21 08:36:01

Jag ska gå neråt arbetsförmedlingen snart. ska du med??=)

2009-04-21 20:24:49

Snygg design du har. såå duktig så....gav E den där uppgiften vi pratade om förut. Hennes svar blev, ni är dumma typ lösning, va snälla


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback