torsdag....

2008-10-23 12:01:28 Allmänt Kommentarer (0)

Känner mig trött o hängig idag, vet inte riktigt varför eftersom jag inte känner mig sjuk annars på nått sätt.
Varit iväg o trännat kl 7 i morse, tog sen en promenad efteråt.... riktigt skönt. Kom hem o la mig i ett varmt o skönt bad, efter det slumrade jag en stund på soffan o när jag vakna till kände jag mig jätte frusen o hängig.

Försöker fixa till lite lunch här nu, o ska försöka få tummen ur o städa undan lite sen. Behöver ju vattna blommorna innan dom torkar ihjäl o ta en sväng om med dammsugan.
*Usch* känner inte alls för nått idag, men, men ... måste ju göras det oxå. Tvätten måste ju sorteras o fixas oxå.
Är ju så skönt nångång o ha en dag utan några måsten alls.
Åkte till Stockholm tidigt i lördas, fick gå där o vänta ett tag innan seminariet körde igång. Helt slut på kvällen vid 12 när vi var tillbax på hotellet... då var det ju bara sova o sen upp vid 6 på söndag morgon.
Höll på till halv 2 på söndag o bussen till Linköping körde inte förren kvart i 4. Sen sätta sig o köra ner till Jönköping o hämta tösen o hem därifrån.
Runt halv 9 när vi var hemma var det SÅÅÅÅÅ skönt att bara sträcka ut sig på soffan o känna att man va hemma igen.


Måndag morgon fick fredrik köra o hämta mig från gymmet eftersom han vart ledig, sen skulle vi till Norrköping o få hem löpbandet jag köpte på tradera... känns ju faktiskt lite onödigt just nu.

Han in en sväng på city gross på hemvägen innan jag skulle fixa middag o iväg på en sminkkurs på kvällen sen.

Vart lite kul det, o tjejen som hade kursen håller på att utbilda sig till nagelbyggare så hon hade ett överkomligt pris på att fixa naglar... blir nästa vecka det.

Tisdag.... sjukgymnasten visade ett program jag skulle köra för att träna upp mitt knä som jag blir sååå sååå trött på när det håller på. Hoppas det blir bättre med tiden nu.

Sen var det Jönköping på kvällen igen för att gå på open.

Härliga onsdag.... ingenting inplanerat förutom min morgonrunda som blev 45 minuter bara. Hem o fixa lite o Amanda ringde från skolan o fråga om vi kunde träffas i stan o kolla på litte kläder till henne. Varför inte, ett tag sen vi hitta på nått kul i hop ju. Hon köpte en tröja till mig som hon envisades med att jag skille ha i födelsedags pressent... så söt hon är.

Sen på kvällen fick jag roa mig själv ... hatar o va själv hemma.... när Fredrik skulle i väg o hjälpa kompisen med lite jobb. Men jag lyckades ju överleva det med *ler*

Marita



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback