Ny vecka....

2008-10-13 06:59:10 Allmänt Kommentarer (1)

Så sitter man här o det är måndag igen. Invägningen på vk visade - 1,5 kg denna veckan.... SKÖNT. Är ju bara fortsätta så här så finns det nog hopp för mig oxå.

Ska iväg till sjukgymnast idag, var ett tag sen jag fick remiss genom min läkare o äntligen är det dax, har ju haft problem med mitt knä o lite annat som man nog kan få lite råd om vad det är för tränning o så som gäller. Vill ju komma igång på gymet snart om det är att rekomendera.
Sen i kväll åker vi ner till Jönköping på en visning... var ju ett tag sen nu så det är dax att köra igång igen, annars lär det ju inte hända så mycket i våran verksamhet vi håller på med.
Så ringde mamma i går från Borås o fråga om dom får komma o hälsa på nån dag, vaddå dum fråga... bara väntar på att dom ska komma på besök ju. Så det bestämdes att det blir en dags visit på tisdag... hoppas verkligen syrran får tummen ur att följa med hon oxå, nästan så hon får skämmas annars. Har ju ändå bott här i 2 år till jul o dom har inte varit här en endaste gång, inte konstigt att man blir jätte besviken då.

Så måste vi ju köra till Norrköping nån dag i vecka o hämta löpbandet som jag shoppa på tradera i fredags... 231 kr. Som hittat ju.
Hehe.... kunde ju fått den för 110 kr om det inte var någon som satt o trissade upp priset dom sista 8 minuterna. Lite lustigt var det när Fredriks bror Tomas o sambon Linda kom på fika i lördas o jag berätta att jag köpt ett löpband på tradera dan innan för 231 kr... men någon satt o höjde priset i slutet.
VA sa hon... var det du? vi satt o bjöd på samma hemma. Lite lustigt var det ju faktiskt.


Fått i mig lite frukost o kaffe nu, väntar på att Amanda ska vakna o komma iväg till skolan snart, hon va ju hemma nästan hela förra veckan.

Sen ska jag fixa lite här o iväg sen till vårdcenter.


Ha det gott alla....


Kommentarer:

E.K
2008-10-13 07:38:16

haha :) så det kan bli, att båda bjuder på samma grej.

Hoppas ni har det bra.

Kram


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback