Börja träna....

2008-10-13 15:45:06 Allmänt Kommentarer (0)

Kommit hem från sjukgymnastiken nu o fått en ordentlig undersökning av knät, har varit lite orolig för att kontakta gymet, men det va inga problem sa hon... känns skönt. Så nu har jag bokat en provomgång på torsdag morgon o sen kan man börja tröäna bort magen *ler* o lite annat överflödigt oxå.
Skulle gå igenom bra grejer som passar mitt sabbade knä nästa gång jag träffar henne på vårdcentralen igen.
haha...jag ska gå på gym, får vi värkligen hoppas det inte är mycket folk där, svårt o se mig själv ligga där o lyfta o pressa.... men men, kul ska det bli iaf.

Har precis slängt in en lasagnette i ugnen som vi ska ha till middag när älsklingen kommer hem, sen bär det av ner till Jönköping vid 6 tiden...

Prata en snabbis med grabben i telefon för en stund sen, skönt att höra att det flytter på där för honom o han verkar trivas där han bor... skolan börjar fungera igen o massa kompisar har han fått låter det som. Han är lite taggad att börja sköta sig o allt omkring, då kommer han ju hem snabbare igen... saknar ju honom massor varle dag här... men man har väll fått lära sig att leva med att det är som det är o bara tillfälligt som tur är.
Vet ju så väll att inget fungerade här hemma för honom så det är ju bara att acceptera läget liksom.
Men snart är det höstlov o han kommer hem på besök i flera dagar, funderade lite på om vi skulle dra till Borås i några dar då, men nu lutar det mott att vi blir hemma istället... skönt ju fast Amanda linte lär vara hemma då får man lite egen tid mad honom istället...

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback