Underbart....

2010-03-19 13:08:25 Allmänt Kommentarer (0)

Syster o mamma är på väg till Tranås nu.... ska verkligen bli såååå kul att få umgår med dom. Det händer ju inte allt för ofta att dom tittar förbi här, sist är typ oktober -08.

Fick ett infall i morse o ringde syrran o sa det att snääääälllaaaa... kan inte du komma hit. Kolla med mamma om hon vill åka med isf. O jepps... nu är dom här inom en timme iaf.

Känns som en dag med en massa positiva saker som händer.. Borås besök:), lite saker i Borås som fixat sig o nya kunder som ringt o beställt tid.

Marita är äntligen på topp igen o tänker hålla mig där oxå..
Får mina svackor ibland, men o andra sidan känner jag igen tecknen o försöker fort som satan ta mig upp igen¨. Tänker ALDRIG mer tillåta mig att hamna där jag en gång varit med all deprision o panikångest.

Håller på o fixar lite lunch till familjen o gästerna som är på väg.

Stekt kyckligfile
Turkisk youhghurt med vitlök o gurka i
Lite grönt o nyttigt till
Vitlöksbröd



Brödet får vara för min del... vill ju kunna äta mer av kyklingen o grönsakerna:)


Ha en bra dag... imorgon är det dax för det efterlängtade Ullared, o jag har rensat min garderob på alla kläder IGEN som jag inte kaan ha, så nu e de bara ladda på med nytt


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback