salongen

2010-03-24 08:22:17 Naglar & Smink Kommentarer (1)

Är snart på väg ner till salongen o ska sitta o fixa lite naglar...

Har fått tummen ur tidigt idag att fixa lite samtal o annat jag skjutit på ett tag.

Nu finns jag med på eniro o har satt in en annons på tranåstorget oxå om min verksamhet. Skulle verkligen gjort detta för länge sen, men bara glömmer bort hela tiden.

Vakna redan vid halv 6 imorse o gick o satte på kaffet färdigt till älsklingen innan hans kl ringer vid kvart i 6.
Sen har jag varit duktig o betat av sak efter sak jag skjutit på, snart dax att dra, men tänkte ta en längre väg till jobbet idag så jag får min lilla promenix oxå. 
Kan ju behövas eftersom man sitter så mycket hela dagen sen:) 

Blir inte så mycket mer med bloggen idag, men ha en fin fin dag alla...


Kommentarer:

2010-03-24 18:10:47

tack detsamma:D


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback