Frustationer...

2010-06-20 10:49:56 Allmänt Kommentarer (3)

I kroppen har jag massor.
Livet rullar på o jobben börjar verkligen bli massor i salongen, känns helt underbart o snacka om rätt beslut att byta lokal... ångrar inte detta en sekund.
Men sen e de ju fritiden som de e lite större problem med. Känns som man inte har någon kvar att umgås med förutom familjen, saknar mina vänner o försöker klämma in det umgänget så gått de går, men till slut ger man upp.
Blir en vecka med mycket jobb o sen umgås med sambo o underbara barn över midsommar, så mycket mer händer det väll inte... saknar verkligen att Carola bor såååå långt bort o att vi inte kunde tröffas en vecka nu vilket jag sett fram emot massor, men tyvärr så blev det skjutet eftersom det blev lite övertid på salongen komande vecka o hur kul e de o sitta själv här hemma med barnen när vi båda jobbar.
Vi får ta igen det i juli då vi ska boka in några dagar med massa skvaller o annat nice:)
Vart super dålig på matt uppdatera nagelbilder oxå, men ska skärpa mig med detta:)

Kommentarer:

2010-06-22 06:34:03

Vill se lite nagelbilder snart :) skärpning ;)

Hoppas du har det bra, Kramar.

2010-06-24 21:37:29

fin blogg! följa varandra via bloglovin? :)

2010-07-05 21:00:05

saknar dig oxå o det var verkligen synd att vi inte kunde komma men men vi ses ju snart ändå vännen ... nu e det ju inte länge kvar tills ni kommer hit


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback