Alvarliga problem...

2010-06-16 07:15:55 Allmänt Kommentarer (2)

... Har folk som snokar runt på andras bloggar o sen har en massa åsikter om
saker o ting som dom inte vet ett jävla skit om.
Uppdaterar sedan sin egen blogg om hur andra människor funkar.
Säger bara en sak....
sköt ditt eget o skit i andra som du inte har att göra med.

..............................................

Förutom min irritation över detta så ligger jag på topp nu
Har båda mina sötisar hemma nu o detta känns toppen, har ju ett behov av att ha koll på läget o de har jag bäst när dom är hos sin mamma.
Jobben rullar på bra i salongen o de finns ett stort hopp om att även detta kommer funka bra :)


Kommentarer:

2010-06-16 09:43:56

Bra att du kan bita ifrån Marita :) Beställer snart tid för naglar, måste tillfriskna lite först :)



Kram!

2010-06-21 10:23:22

Hejsan!

Vet själv hur det är, jag la ner min blogg tillslut för att det var två idioter som höll på att jävlas.....

De e bra att du biter ifrån.



Kram Y


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback