Tandvärk.....

2010-01-19 07:37:47 Allmänt Kommentarer (1)

Tandvärken har inte gett sig än, eller långt ifrån.
Vart bättre under helgen, men sen igår kom det igång med råge igen...
Fattar inte vad de e men ska iaf till tandläkaren idag igen så dom får kolla det.
Hjälper typ en timme med alvedon, sen är de ett riktigt helvete igen.

Kom iaf ner en stund till gymmet igår kväll, vid typ halv 8. Brukar ju vara ganska tomt på folk o lugnt vid den tiden, med ack vad vi bedrog oss... alldrig srtt så mycket folk där samtidigt innan.

Gick bara 20 minuter på löpbandet o tog några maskiner, sen kände jag paniken oo ville bara därifrån...

Får ta igen det, va skönt att komma hem ändå eftersom alvdonen slutat verka o tanndvärken körde igång igen...

Somna redan vid halv 10 på soffan, o vakna till efter 11 o flyttade mig till sängen, sen har jag sovit som en kratta hela natten.
Nu har grabben gått till skolan o jag ska försöka somna om en stund om det går.

Ledig idag

Ha de bäst alla bloggläsare....


Kommentarer:

2010-01-19 12:20:29

Stackars dig med sådan hemsk tandvärk!

Hoppas det blir bättre efter besöket hos tandläkaren då.

Ha det så bra du kan ha det. Kramar!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback