Nya naglar

2010-02-23 08:02:30 Naglar & Smink Kommentarer (2)

Har verkligen blivit jätte dålig på att fota naglar som jag gjort sista tiden, men här kommer ett par st iaf..



Beccas naglar efter egna önskemål




En kund som ville ha lite vanligt franskt igår...




Måste verkligen skärpa mig med fotandet... o se till att jag har batteri i kameran så jag inte behöver använda mobilen som jag gjort här.


Ledig i dag vad jag vet än så länge, så tankte passa på o fixa o greja hemma lite o desutom fortsätta få ordning på min hemsida som snart är klar.


Ha en bra dag...


Kommentarer:

2010-02-24 09:19:56

Det är verkligen vackert med fransk manikyr!

2010-02-24 09:42:05

Fina! :D


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback