Lördag....

2010-04-24 12:15:41 Allmänt Kommentarer (2)

... O solen skiner ute.
Kan de bli bättre???
En dag då man går hemma o städar lite, tvättar o ska förbereda lite tårta eftersom vi ska fira grabben som fyller 16 på måndag
ETT STORT GRATTIS TILL ALEXANDER
Gubben är iväg o fixar med lite ved o jag bara njuter av livet idag, allt känns bara toppen.
.....................
Har varit jätte dålig sista tiden på att uppdatera bloggen, men de beror ju på att de blir bara mer o mer jobb på salongen o de e ju precis som det ska:)
Glöämmer naturligt vis att ta bilder på naglar jag gör, o de har ju ifs bara varit vanligt franskt sista tiden o de känns lite trist att ta en massa bilder på.
Webbshopen jag håller på med ska snart vara klar för att lägga ut på nätet o även en annan grej jag väntar på besked med borde vara klart nästa vecka :)
Nu ska jag skicka iväg grabben till coop för att handla lite så jag kan slänga in en moccakaka i ugnnen oxå så de blir lite mer än bara tårta att bjuda på sen.
Ha en underbar dag alla där ute

Kommentarer:

2010-04-25 00:33:02

Villken snygg blogg du har!

Meeer nagelbilder :-) (men jag vet, ibland är man slarvig med att ta bilder, jag är likadan)

Kram

2010-04-26 22:18:42

Åååå har du gjort om din blogg ? Vad fint det har blivit kram kram


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback