Sjuk dotter...

2009-09-16 07:34:42 Allmänt Kommentarer (0)

Snacka om världens otur....
Som sagt började Amandas intensiv utbildning i naglar i lördags, hon gick lördag, söndag o sen vart hon sjuk i feber på måndag... stackarn låg o sov hela dagen o kom iväg på tisdagen igen fast hon inte mådde nått vidare bra.
Typ halv ett fick hon åka hem... man lär ju sig inget när man är så hänig o febern va på väg tillbaka.
Va med henne i tisdags på en come over kurs på hennes skola.....

Super mysig lärare

Amanda skulle ringa henne när hon är frisk så kör dom dom sista dagarna sen istället. Känns ju lite surt annars om man betalat 21 000 till ingen nytta.


Skulle lagt in lite bilder men dom är för suddiga... måste köpa ny kamer NU

Amanda fick en spetsig nagel gjord av läraren på skolan... I LOVE IT

Nu vet jag hur man gör o detta är absolut mitt nya projekt att lära mig o bli bra på

Hade en bild på Amandas första nagel på mig som hon testa på oxå, men den va oxå för suddig.



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback