3 år sen...

2009-09-08 10:33:49 Allmänt Kommentarer (1)

Är det idag sen jag o min kära sambo träffades.
O 2 år sen vi förlovade oss.

Tänkte slänga ihop en god middag till dagens ära *blir inte så mycket räknande av kalorier idag*
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på , med tänkte dra iväg till affären snart o se vad man kan hitta för gott... är ju inte heller nån mästar kok direkt :)

Sen så har ju familjen tjohat ett tag om att jag borde ställa mig o baka lite bullar nån dag... men allvarligt... hur kul är det när man inte får äta själv mer än max en bulle kanske Hmmf ... nääää baka kan dom göra själva om dom vill.

Lite naglar har jag givetvis gjort dom senaste dagarna, men typiskt mig att när det va en tjej här i lördas o ville ha lite färg så glömde jag fota henne... klantigt tycker jag

Men i kväll så kommer kompisen bort, o hon brukar alltid vilja hitta på nått kul... bilder kommer givetvis imorgon.

Kul med henne är att man får alltid sitta o testa lite ideer som jag haft o så vet man aldrig vad det slutar med när det är klart.


Nu är det dax att dra till affären... ha en bra dag


Kommentarer:

2009-09-08 13:27:15

Onneksi olkoon!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback