Nyvaken....

2009-10-29 07:35:29 Allmänt Kommentarer (1)

Nyligen vaknat o känner mig fortfarande ganska seg.
Lyckats o få i mig en kopp kaffe iaf o väntar på att man ska vakna till lite granna:)

Kommer en kund nu på morgonen som ska fixa till en nagel, o sen blir det ett återbesök i eftermiddag..
Gudars skönt att jag orkar börja ta tag i naglar igen...

Gått nästan 3 veckor nu att jag bara varit o inte orkat med så mycket, men energin kommer sakta men säkert tillbaka nu känner jag, snart är allt som det ska igen.

I går tog jag mig ut på en lite längre promenad o bara det säger ju allt.

Amanda kom hem från Borås igår efter att hälsat på sin far inågra dagar, o under dagen blir det nog att hon ska fixa mina naglar *jippie*

Ha det bäst alla där ute....


Kommentarer:

2009-10-29 14:06:27

Skont att hora att det gar bra efter operationen!

Har finns det mycket nagelstudios om man vill ga, har inte gjort det an, tankte att jag tar en bild och skickar sen, sa far du se hur det funkar har! :)



Ha de kanon!




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback