Salongen...

2009-11-09 12:56:41 Naglar & Smink Kommentarer (4)

Är så gott som kar att börja jobba i

Bara lite produkter o lite smått som ska på plats så är det färdigt... fick idag efter många om o men tag i en person som kunde berätta hur det gått med mitt starta eget bidrag (bara en vecka kvar nu ju)

Snubben vart inte överförtjust i min ide om nagelsalong men ändå bestämt sig för att ge mig en chans att försöka, så det blev beviljat. På väg om en stund här ner i prata med min arbetsförmedlare om detta nu

ÄR SÅÅÅÅ LYCKLIG


Kommentarer:

2009-11-09 14:35:35

GRATTIS!!!!!!!!!!! Lycka till!! va är det värsta som kan hända?? ja menar om det nu inte går då har du ju gjort ett försök...men jag tror på dig



Gunilla

2009-11-09 16:16:24

GRATTIS! :)

Fasen va sko for dig att det gar bra och ar nara nu!



Nu jaklar, jag ar sa nyfiken!

Langtar nastan efter att fa komma hem, bara for att se ALLA forandringar :)



Kram M

2009-11-10 07:12:38

GRATTIS och massor av goda lyckönskningar.

Kram Yvonne

2009-11-10 20:29:19

Ett STORT GRATTIS!

Ha det så bra. Puss/kram


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback