Vår....

2009-03-31 09:58:02 Allmänt Kommentarer (1)

Nu måste ju ändå våren vara på väg, så trött på all snö så hoppas det är bra med det... känns lite tråkigt att åka hemifrån när man vet att det kommer bli jätte varmt imorgon.
Men, men har ju hela våren o sommaren framför mig nu.
Det är sååå skönt när man börjar få såna sköna vårkänslor o man bara sprudlar av energi o vill göra jätte mycket med sitt liv.

Fattar ju inte hur fort tiden gått... satt o fundera i novemer om jag ska ta o kolla upp lite med nagelutbildningar, o vips så sitter jag här o är "förhoppningsvis" diplomerad nagelteknolog om en vecka o 2 dar..... helt otroligt känns det ju.

Bara hoppas på nu att det fortsätter o rullar på med kunder som det gjort första veckorna under utbildningen, så allt inte bara dörut o det häner inte så mycket mer.


Dax att börja kolla över vad jag ska ta med mig till Borås... åker ikväll redan o kommer hem torsdag morgon om Fredrik är ledig o kan möta upp mig i Jönköping. Hatar verkligen att behöva åka iväg hemifrån igen, men vet att Amanda hade blivit jätte ledsen, o mysigt ska det bli att mysa lite med dotter.



Har slängt i lite hårfärg i huvudet, började ju bli lite för gråhårig nu. Kan ju inte gå runt o se ut så mer. Alltid lika kul o se hur det ser ut när det är klart.




Kommentarer:

2009-03-31 15:02:11

bilder på håret tack=)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback