Lite bilder

2009-03-02 08:29:38 Naglar & Smink Kommentarer (2)

Har fotat lite på dom första naglarna o setten med naglar jag gjort.



Första naglarna....







Första, andra o tredje settet med franskt



Är speciallist på att vara fruktansvärt självkritisk, men inser att detta är bara början o nu kan det ju bara bli bättre.

Snart kommer svägärskan Linda o ska fixa sina naglar, ska bli spännande o se hur det blir, känns ju ändå som att man lyckas bättre o bättre varje gång. Ska nog bli bra med detta känns det som.

Annars händer det inte så mycket idag, plugga lite o fixa mat till gubben när han kommer hem från jobbet... måste ju passa på o skämma bort honom lite innan jag åker iväg i några dagar igen, så jag tänkte koka ihop nått med fläskfile lutar det mot .... mumsigt mumsigt


Kommentarer:

E.K
2009-03-02 16:53:25

snyggt ^^ Du får fixa mina oxå :) haha

2009-06-30 10:47:48

Självkritik är bra...i lagom mängder..:)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback