Doktorn imorgon...

2009-03-03 14:02:42 Allmänt Kommentarer (6)

Usch... tycker inte om när man ska besöka sjukhus, haft en klump som irriterat ett tag i halsen nu o ska Nässjö lassarett i morgon o kolla upp detta.... riktig ångest får jag nu när jag går o väntar.
Missat två tider redan, o fick den tredje nästa vecka, men så ringde dom i måndags om ett annat återbud o undra om jag kunde komma då isället... lika bra det tänkte jag, skönt o få det gjort.

Sitter o väntar på att Carina ska komma bort, började med hennes naglar imorse, men så hade hon tid för ett prov hon skulle göra så vi har tat en pause o ska fortsätta med det sista sen.... drog ut på tiden lite när jag fick börja jaga lite "ludd" på hennes naglar som släpt från tröjan hon hade på sig *ler* allt ska man utsättas för, men känner mig ganska nöjd med resultatet hittills.
Men bäst hittills blev nog Linda´s som jag fixa igår... man får ju måna lite om svägerskan *ler*

På lördag fyller älskade sambon 38 år o vi ska äta smörgåstårta, ska bli riktigt mumsigt. Vet bara inte än vad jag ska köpa till honom o present, lite manikyr *ler* kanske föreslog jag men känns som det får bli nått annat oxå.... får ju ändå be honom slå sig ner en stund på eftermiddagen o bli lite ompyslad med massage o hela kittet som ingår.... lite mys, mys är ju inte fel. Helst när man fyller år oxå så.

Ha det gott alla mina blogg läsare.....



Kommentarer:

2009-03-03 20:17:00

Har ångest jag med!!!! Tänk om mina smörgåstårtor inte blir goda då??? Jag har bara gjort det en enda gång innan, och det var i somras!!!!

Tackar för naglarna, var inte så svårt att göra saker som jag trodde=)

Lycka till imorgon hos doktorn, en annan ska till SJ och skriva på avskedspapper, ångest där med=(

2009-03-03 20:20:04

Har ångest jag med!!!! Tänk om mina smörgåstårtor inte blir goda då??? Jag har bara gjort det en enda gång innan, och det var i somras!!!!

Tackar för naglarna, var inte så svårt att göra saker som jag trodde=)

Lycka till imorgon hos doktorn, en annan ska till SJ och skriva på avskedspapper, ångest där med=(

2009-03-03 20:20:28

Har ångest jag med!!!! Tänk om mina smörgåstårtor inte blir goda då??? Jag har bara gjort det en enda gång innan, och det var i somras!!!!

Tackar för naglarna, var inte så svårt att göra saker som jag trodde=)

Lycka till imorgon hos doktorn, en annan ska till SJ och skriva på avskedspapper, ångest där med=(

2009-03-03 20:27:17

Har ångest jag med!!!! Tänk om mina smörgåstårtor inte blir goda då??? Jag har bara gjort det en enda gång innan, och det var i somras!!!!

Tackar för naglarna, var inte så svårt att göra saker som jag trodde=)

Lycka till imorgon hos doktorn, en annan ska till SJ och skriva på avskedspapper, ångest där med=(

2009-03-04 11:01:42

OJ=) Blev visst många likadana kommentarer=)

2009-03-05 23:02:46

Fixat en till kund åt dig=) Duktig svägerskaklapparmigsjälvpåaxeln=)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback