Mer naglar....

2009-06-09 19:53:20 Naglar & Smink Kommentarer (2)

Klar med kvällens kund.
 En av mina söta stammisar hade med sig sin lilla syster här som oxå ville ha lite fina naglar till skolavslutningen.

Det blev franskt med blommor o stenar.





Hennes storasysters naglar som jag glömde fota igår ser ut så här....
lite glitter i med som inte syns på bilden





Så var det färdigt med naglar för idag.... imorgon väntar 2 st återbesök.



På torsdag morgon ska jag till sjukan i Eksjö o operera bort en knuta... blir som tur bara dagkirurgen, så jag får komma hem på kvällen.... hatar ju verkligen sjukhus.

Ska bli så skönt att bli av med dessa problem som det har ställt till med *suck*
bahöver bara bita ihop en dag till.


Lite soffa o lite film nu... Amanda åkte o hälsa på lillebror i Norrköping o gubben Fredrik är o jobbar med veden lite.
Alldeles ensam hemma o får aldeles själv bestämma vad jag ska titta på :)

Hejsvejs... kramar Marita


Kommentarer:

2009-06-10 14:19:41

Å vad söta naglarna var :)

Kram Y

2009-06-14 21:20:45

du e jätte duktigt gumman min puss


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback