Helgen över...

2009-06-23 09:17:08 Naglar & Smink Kommentarer (0)

Nu var midsommar färdigfirat, inte för att vi gjort nått speciellt i år men.
Blev lite god mat med sambon o grabben, sen ville han ut till flickvännen på eftermiddagen så vi satt o betade av några bra filmer under kvällen.
Amanda åkte till Borås på torsdagen o blev hämtad på lördag då vi passa på att hälsa på mina föräldrar.

Skulle hämta 2 telefoner av barnens pappa som jag köpt av honom. Ena va färdigbetatd o den andra hade han fått en del pengar på redan.... fick jaga honom hela dan från typ halv ett till strax efter 6 på kvällen då vi gav upp o åkte hem.
Grabbens telefon fick vi tag på hos hans föräldrar men blev själv torskad på lite pengar eftersom det visade sig att han ångrat sig.
Men, men.... lärt mig till nästa gång.


Igår blev det 2 sett med naglar o sen en sväng till Norrköping för att hämta hem grabbens alla saker o kläder.
Nu bor han hemma igen:)

Första naglarna jag gjorde i går på på svägerskan.... alltid lika kul eftersom hon gärna
testar lite färg o är öppen för lite förslag.

Lite bilder på dessa blåa som det blev.






Lite glitter på nagelplattan, blå krita o paljetter.....

BLÅTT BLÅTT BLÅTT
En underbar färg


Nu kommer snart B o ska få fina naglar hon oxå.

Ha en skön dag i värmen.
Ska lägga mig o sola en stund när jag är klar.

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback