Söndag morgon

2009-02-01 10:01:55 Allmänt Kommentarer (0)

Tusan vad helgerna går fort.
Söndag morgon o tyst som tusan här hemma, alla ligger fortfarande o sover. Som vanligt är det bara morgonpigga Marita som kommit upp.
Fast Fredrik har ju varit uppe en sväng o tog tempen... feber, japp. Han har sprungit på dass hela natten, åkt på magsjuka verkar det som, typiskt... han är typ ALDRIG sjuk... o nu.... fullt med folk hemma. Hmmf, inget man kan rå på, men kan ju tänka mig att barnen o kompany får bråttom hem när dom vaknar sen då.
Återstår o se.

Annars har det varit en skön helg.
Fredrik slet mest ute i hallen igår, börjar ju se lite resultat nu. Lite väggpanel o så som ska på plats nu o sen kan vi börja måla.
Amanda har med sig pojkvännen till Tranås, så söta dom är tillsammans. O Alex stortrivs med att umgås o spela spel med sin pappa "som oxå kom upp över helgen"
Nyttigt för grabben o kunna träffa honom o umgås, så det är verkligen tummen upp för Markku att han följde med hit. O tycker ju att min sambo är bäst i världen som verkligen tycker det är ok för barnens skull att ha honom här.


Händer nog inte så mycket idag mer än att jag får pyssla om älsklingen som blivit sjuk. Brukar skämta o säga att det är hans tur o va dålig nu så jag kan ta hand om dig, jag åker ju på all möjlig skit jämnt verkligen.



Nu ska Marita dricka lite morgon kaffe....


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback