Söndag...

2009-08-16 18:59:53 Allmänt Kommentarer (2)

Skulle åkt på dop idag hos en kompis som bor strax utanför Borås.... Sprang runt på stan i går o hitta present i sista minuten, grabben bokat med sin pappa att dom skull täffas  vi skulle få med så mycket som möjligt av Amandas grejor hem.
O vad händer... vi kommer inte iväg *suck* dök upp lite förhinder som det inte går att göra mycket åt så det får bli en tur nästa helg istället.


Nu har jag pratat med en nagelskola i Skärblacka som jag hoppas kan bli lämpligt för dottern här som är en blivande nagelteknolog. Verkar ok o tror det kan bli bra för henne. Spännande ska det bli.

Har lite bilder på vanligt franskt bara i  kameran som väntar på att få läggas ut här, men det kommer senare.
Får nog börja tvinga mina söta kunder att hitta på lite annat *ler*


Nu blir det lite tv slapp framför tvn... kramar

Kommentarer:

E.K
2009-08-16 22:23:31

Hehe, klart du får :) ska se när jag får tid över till det. men ska förska nån dag i veckan. Några önskemål eller är det fritt fram?

2009-08-17 23:40:57

Hej!

Är supernöjd med mina naglar, nästa gång blir det lite annorlundare :)

TACK!



En jättefin blogg också :)

/ Malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback