Skönt med Fredag....

2009-08-28 09:05:34 Allmänt Kommentarer (0)

Skönt att det äntligen är fredag igen...

Har fått lite avbokningar med naglar, är ju influenssatider...
har bara en liten nagelfix idag...

Gissa om jag är lycklig över att våran dator funkar igen... JAAAAA

Grabben drar nog hem till tjejen idag o Tösen åker till Borås o ska hälsa på lite vänner... så med andra ord är vi själva hemma jag o gubben min... sa att då får det bli lite mys o pizza :)

Och ska sätta mig en stund idag o testa lite dekorationer o målningar o annat kul på lite tippar idag... så mycket ideer som snurrar i huvudet så jag bara måste få utlopp för o se hur det blir...

Blir nog lite bilder på det när jag är klar senare idag.


Nästa vecka är det entligen dax för möte med försäkring kassa o arbetsförmedling om hur jag ska gå till väga med att starta upp mitt företag... känns verkligen som det är dax att köra igång på heltid...

Men vet inte hur jag ska göra... egen lokal eller hitta plats på hårsalong... tusen funderingar.


Nää... nu är det dax att hoppa in i duchen... kram kram på alla blogg läsare

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback