Sköna söndag...

2009-08-30 18:09:41 Allmänt Kommentarer (0)

Vist är det härligt ibland att ha en göraingentingdag... så har det varit för mig idag.

Sov till typ 9 o sen bara vakna i lugn o ro med en kopp kaffe o lite surf på datorn.

Tog en timmes meditation i förmiddas, tycker det är så skönt att komma ner i djupavslappning.

Hämtade dotter på stationen vid 3 o sen en sväng till Willys o handla lite.

Påbörjade en film innan vi hämta Amanda som vi kollat färdigt på efter vi ätit... o vad händer mer idag....

typ ingenting.

Slappa på soffan o se om vi har nått mer på lager att titta på.


I morgon är det ju ny vecka o massa saket att ta tag i


Möte om starta eget bla på onsdag... intressant o se hur det går.

Måste ju som sagt va komma igång på heltid snart, väntar ju bara på tid för min magsäcksoperation som skulle bli typ oktober ungefär...

Sen när den är avklarad så kör jag på stenhårt

Känns som en höst med många nya spännande utmaningar framför mig... behöver verkligen detta.

Om 2 veckor påbörjar ju Amanda sin nagelutbildning oxå... underbart att hon får börja med nått hon tror hon kommer älska att syssla med i så tidig ålder.
För mig tog det 20 år längre att veta vad jag vill.

Men bättre sent än aldrig ju.


Ha en skön söndag kväll...


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback